AVON PJENE ZA KUPANJE ...

Hello
Danas vam predstavljam Avonove pjene za kupanje kao što i sam naslov govori.
Pjene koristim jako dugo, mislim čak prije nego gelove za tuširanje.




Dok se nisam udala koristila sam ih svakodnevno, jer doma sam imala kadu za kupanje, i onda pala u očaj jer sada imam tuš pa kao ništa više od uživanja u pjenama.

Sada koristim pjenu na sve moguće načine, stavljam je kao sapun, gel za tuširanje, malo pjene u špricu dolijem vode i imam osviježivač mirisa za ormare, namještaj.
Stvarno se svašta može sa njom :)



Miris im je divota, odlično mi pašu na kožu, dovoljna je jako mala količina i imate pjene koliko hoćete.
Ne isušuju mi kožu, niti izazivaju bilo kakve reakcije na nju.



U ponudi se može pronaći oko 20 vrsta, i imaju tri koje spadaju u mlijeko za kupku, ali mislim da oni izlaze iz ponude.

Pakiranje je 500 ml i 1000 ml
Cijene su 35 kuna i 48 kuna, ali jako često budu na popustu, tako da se može naći i 500 ml za 11 kuna.



Dolaze u boci od tvrde plastike, sa sigurnom folijom ispod čepa.

Često se izbace mala pakiranja od 250 ml koja su limitirana i budu na popusti.

Meni najdraži miris je Ruža i Orhideja, Jorgovan, Đurđica, Orhideja i Vanilija, Bijeli Ljiljan.

To su mi najdraže pjene i još nisam naišla na niti jednu koja bi ih skinula sa trona, one drogerijske koje sam probala, manje su, skuplje a ne daju mi taj opuštajući i dugotrajan miris.


Svakako bi vam ih preporučila da ih probate

Ove sam trenutno našla kod sebe u kolekciji :)






:))

Primjedbe

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS