SERIJE #2

Pozdrav dragi moji,
danas vam donosim drugi dio serija koje pratim.

Prvi dio možete vidjeti ovdje serije

Pa krenimo


Colony


Trenutno mi je omiljena i jedva čekam svaku epizodu.


Supergirl


Na nju sam slučajno naletila i ostala je pratiti, zanimljiva pogotovo jer je žena heroj :)

The Family


Ovo je nova serija, tek je 4 nastavak, ali jako zanimljiva.


Lucifer


Ništa bez "nebeskih bića" 


Girls


Predobra serija, svakako morate pogledati, moderna verzija sex and city


Vikings



The 100





Eto to su serije kojima sam zaokupljena zadnje vrijeme, naravno koliko uspijem pogledati od svoga malog vragolana.

Da li vi pratite koju od ovih i imate li za preporučiti neku ??


Primjedbe

  1. Ne pratim ni jednu od ovih serija, ali sam čula da je Vikings jako dobra. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljivi su jako, niti jedna epizoda nije dosadna :)

      Izbriši
  2. vikinge i lucifera pratim, a colony mi djeluje najzanimljivije, točnije to je žanr koji volim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako pogledaj, oduševit će te, napeta je skroz :)

      Izbriši
  3. Ja gledam homeland i american crime story, zanimaju me jos narcos i true detective, ali ne zelim opet pratiti previse toga i cijeli dan buljiti u ekran :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS