PROIZVODI KOJI SU ME RAZOČARALI ... #1

Pozdrav dragi moji, 
danas vam donosim neke proizvode koji mi se nisu dopali, a od kojih sam jako puno očekivala...

Našlo se tu svega pa krenimo


SFresh sexy lips & cheeks balzam sa okusom jagode je pravo razočarenje. Jedino što mi se dopalo kod njega je miris, koji je jako sladak. Boja je koraljna lijepo izgleda na usnama, na obraze se nisam usudila staviti jer je balzam užasno mastan. Jako se preslikava, a to što ga prstom moram stavljati na usne pogoršava sve, jer prst mi bude jako crven i ostane boje na njemu.
Za mene totalni promašaj, ne služi ničemu i ide u koš.
15 ml


Dove maximum protection-original clean. Kako koristim Rexonu koja usput izgleda isto kao i Dove, odlučila sam njega probati i moram  priznati ništa posebno.
Miris je jako sličan Rexoni ali razlika u zaštiti je velika. O Rexoni sam pisala ovdje.
Mene rollon štiti možda par sati i onda se stvori neki čudan miris, više imam osjećaj da sam namazala neku mirisnu kremu. Iskorsti ću ga do kraja ali nikako više kupiti, jer za mene ništa ne valja, više preferiram jaču zaštitu.
45 ml


Collistar hydro-crema gel, ovoj kremi sam se jako radovala i bila presretna kad sam je našla na popustu, a tu je svoj mojoj sreći kraj. Krema je neutralnog mirisa, sa "vodenim" liposomima namijenjena masnoj i mješovitoj koži.
Ono što me je razočaralo je što me peče za lice i počne me svrbiti. Probavala sam je par puta i uvijek bi mi smetala, jednostavno ne odgovara mojoj koži. Krema je gusta, a opet jako lagana. Drago mi je da sam ju uzela na popustu jer da sam platila punu cijenu i vidjela takvu reakciju na koži, plakala bi danima :)
50 ml


Artdeco long-lasting foundation oil free (30)
Sad što me je jako iznenadilo kod ovog pudera je to što sam ga prije par godina stalno koristila i bio mi je no1 što se tiče pudera. Ne znam da li se tekstura promijenila ili sam ja kupila "pokvareni" puder ali ovo je živi užas.
Nakon mučkanja od pola sata i dalje je izlazila neka voda pa puder van, a sam puder je bio kao da sam istisnula žvakaču gumu. O razmazivost da ne govorim, nikuda ni lijevo ni desno, kako sam istisnula "kuglu" tako je i ostala.
Inače puder savršeno prekriva, nije težak na licu i stopi se sa kožom.
Ovo što vidite na slici je jedva razmazano i to sam stajala kraj kamina da se malo opusti :)
Ako imate kakva saznanja o puderu javite mi, jer stvarno sam ga jako voljela.
30 ml


Maybelline brow satin (medium brown)
Za ovu olovku nemam zamjerki što se tiče iscrtavanja obrva, stvarno je odlična i nijansa je kao i moje obrve. Ono što me smeta kod olovke je što strašno puca, možda sam je uspjela iskoristiti do 10-15 puta. Svako malo je pucala, da slučajno ne napominjem šta se dogodilo ako sam je malo jače odvrnula.
Jako mi se sviđa spužvica na drugoj strani olovke.




H&M lip pen (love that pink)
Za početak olovka ima jako čudan miris, jako je masna. Boja se na usnama presijava i meni jako isušuje usne, više me peku od nje. Imam osjećaj kao da sam usne namazala uljem, dok druga nijansa koju imam je potpuna suprotnost.
Nisam ništa puno očekivala od nje tako da i nisam nešto pretjerano razočarana.
2.3g





Da li ste vi probali koji od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?
Imate li vi neki proizvod kojem ste se jako veselili i onda jako razočarali?





Primjedbe

  1. Volim postove ovog tipa, iako su teski za pisanje-neko ce se uvek naci da kritikuje... Uvek se u njima nadje neka korisna informacija o nekom proizvodu

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su najdraži ovakvi tipovi postova jer u njima mogu saznati što prekočiti iako svako ima drugačiji tip kože i mišljenja, pa zbog toga ipak dam proizvodu još jednu šansu ako ga pročitam u nekom ovakvom postu :) Prava šteta za Artdeco puder, zvuči kao da si dobila pokvaren puder jer sumnjam da bi takvo nešto uopce pustili u prodaju (to je barem moje misljenje).

    candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja volim ovakve postove iz puno razloga-dobije se drugacija-prava informacija o proizvodu,misljenja nam se poklapaju za Dove i meni se nikad nista njihovo nije svidelo sem mirisa-uvek sam imala taj osecaj masnjikavog cak i na sapunima -za kremu pa sto puta sam tako prosla..olovka takodje ili pretvrda ili puca -sada ne pricam o istom brendu koji je ovde naveden-jednostavno nikad to nisam procitala ili cula negde. a desava se vrlo cesto da kvalitet ni priblizno nije onome sto se u reklamama nudi.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS