ŽENA KUTIJA ... VELJAČA 2016

Pozdrav dragi moji,
da ne duljim prelazimo odmah na sadržaj žena kutije za Veljaču.
Ostale kutije možete pogledati na ovome linku



Ovoga mjeseca u kutiji se našlo čak četiri proizvoda u full size.
Što je savršeno, iako po meni i krema spada u full size :)


Pa između ostaloga unutra se nalazi

  • CHILLY INTIMNI SAPUN- FULL SIZE
  • AFRODITA MOUSSE ZA TIJELO JAGODA- FULL SIZE
  • SMOKERS HARD ČETKICA ZA ZUBE- FULL SIZE
  • BEAUTY UK RUMENILO U STIKU, STRAWBERRY JELLY- FULL SIZE
  • OLIVAL KREMA ZA RUKE SA LAVANDOM- 50 ML
  • BOROTALCO INVISIBLE DEODORANT- 45 ML
  • MAX FACTOR MIRACLE MATCH, GOLDEN- NEPIŠE ML
  • ČOKOLADICA


Kao što vidite sadržaj je super, za cijenu od 75 kuna.
Najviše me veseli mousse od jagode, koji predivno miriši, i taman mi je pri kraju intimni sapun, tako da su pogodili što mi treba :)






Što vi mislite o kutiji za ovaj mjesec i da li ste uspijeli ugrabiti svoju?

Primjedbe

  1. Već neko vrijeme razmisljam da si uzmem, ali nisam se jos udostojila. :D
    Mislim da ću za idući mjesec. Sadržaj je skroz oke, iako bih ja više voljela još dekorative. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da oni se više baziraju na "kremice" ali meni to paše :) Požuri se odmah ujutro 1.3 jer brzo planu :)

      Izbriši
    2. Skuzila sam, kad god sam dosad otisla nista nije ostalo :D

      Izbriši
  2. meni je urnebesno da se četkica za zube navodi kao ful size, postoji li uopće četkica druge veličine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah možda preklopne, one putne spadaju u mini hahah

      Izbriši
  3. meni je ova kutija puno bolja od testera, i svakako cu si u buducnosti nekad naruciti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, Tester sam jednom naručila i ostala razočarana, skuplja je 25 kuna a ne dobijem ništa posebno unutra, bilo je jako puno onih testera kao što je ovaj puder, tako malih

      Izbriši
  4. Odlicna kutija, sadrzaj mi se dopada ali i ja bi voljela vise dekorative :D
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/02/farmasi-lets-makeup-ruz-za-usne-21.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da je odlična, možda polako i uvedu više dekorative, i ovo rumenilo je pomak :)

      Izbriši
  5. Ne kužim baš. Olivalova krema i jest full size proizvod, dok dezić nije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa dezić ni nije naveden kao full :) Možda oni nisu brojali četkicu kao full, nego kremu, a ja sam i nju pa onda ispadne da je jedan više :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS