Empty

Pozdrav dragi mojim,
kako sam si obrisala dosta programa sa laptopa (mušice u glavi)
tako mi objavljivanje postova ide jako sporo, jer trebam slike smanjiti, inače fotić mi je nariktan na big big fotke, a ja sam naravno obrisala program za slike :/ .
Tako da je veselo kod mene, dobro što nisam i slike obrisala.




Pa krenimo sa potrošenim proizvodima koji su se nakupili u nekih mjesec i pol, dva.

Potrošene su svijeće i to tri od vanilije i jedna od pite sa šljivama, koja miriše ajme meni :)




Gelovi za tuširanje, pjena za kupanje i sapuni




Tu je i šampon od dragoga i mene, Ovaj Petit od gline je stvarno odličan za masnu kosu, kosa i nakon 3 dana kao da je svježe oprana, samo ga se mora malo dozirati, jer ako ga se stavi puno, kosa postane jako oštra nešto kao smrvljena kreda u ruci.



Tu su i dezić iz Avona, Balea roll on koji je odličan, i aceton koji mi je najdraži.



Pavlovićeva mast njeguje guzu mog malog zvrka i nemam nikakve zamjerke za nju, crvenilo nestaje u sekundi. Crna maska iz Avona super za masnu kožu, lijepo koža bude glatka i čista bez pora, također iz Avona maska za mitesere za nos, koja me nije nešto očarala.



Tu se našlo i ponešto od kozmetike, a to su brončane perle iz Avona warm, Catrice Dancing Nymph Limited rumenilo (nije mi se dalo strugati skroz do dna) Naked flushed



Revolution pressed powder- koji je fenomenalan
Avon true colour- retro glamour
Artdeco sjenilo za obrve br 2 - isto odlično sjenilo
Manhattan iluminate pink



MaxFactor pan stik- nouveau beiger - u srednjoj sam ga obožavala, sad više nije nešto, preslikava mi se jako.
Bourjois color boost - 04 odličan ruž za ljeto, jako je pigmentiran, ali brzo silazi sa usana, bar ova nijansa.
Baby lips pink punch.



Eto to bi bilo sve što se potrošilo kod mene u zadnje vrijeme, da li ste probali koji od ovih proizvoda??

:)


Primjedbe

  1. LPM sampon vec dugo planiram isprobati no nikako da kupim ali definitvno hocu i nadam se da ce bit dobar :D
    I da, napokoooon netko tko je spomenuo taj Balea roll on, meni je savrsen.
    I kako mi je kuuul vidjeti ovako puno potrosene dekorative, meni treba stoljece da dekorativu potrosim :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno si iscrpila proizvode :) volim vidjeti puno potrošenih stvari :) još ništa nisam isprobala od Byphassea, ali nalazi se na listi, pa bumo vidli xD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS