GOLDEN ROSE..VELVET MATTE..

Pozdrav dragi moji,
kako ste već mogli primijetiti jako volim ruževe pa tako njih najviše i recenziram. Ovoga puta donosim po meni jako dobre ruževe, a riječ je o Golden Rose




Za početak sam uzela četiri nijanse koje su mi se najviše dopale, a to su 02,04,09,10.

Ruževi su mat, ali jako lijepe teksture, bez osjećaja zategnutosti na usnama.
Imaju vitamin E
Sadrže 4,2 g i ja sam platila komad oko 30 kuna.
Kod mene u gradu nisu dostupni tako da sam ih naručila preko Mojih krpica.hr.



Po meni nisu ništa lošiji od Mac, matte ruževa, osim što su prihvatljiviji cijenom,odlični su i kvalitetom.

Na usnama bez hrane su mi izdržali i po 6 sati, a uz jelo i piće oko 2,3 sata.



                                                     
                                                      Sa lijeve na desno 10,09,04,02


Svakako vam preporučam da probate bar jednu nijansu i sami se uvjerite u kvalitetu i postojanost :)

02 
Nijansa je nešto mauve (moj definitivni favorit)


04 Predivna pink



09 Nježna pink



10 Boja je nešto između boje mesa, prljavo roze



Na ruci se jako lijepo vide nijanse, a uživo su predivne (fotić mi je dosta izmijenio boje na usni, ne znam zašto)




Da li ste vi probali GR ruževe i kako ste zadovoljni?

Primjedbe

  1. Moram priznati da nisam ulovila ni jedan od ovih ruževa još, međutim nijanse koje su predstavljene su divne *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uživo su stvarno predivne, probaj uloviti jedan oduševit ćeš se :)

      Izbriši
  2. Najlepsi mi je :) Predivne boje :))

    OdgovoriIzbriši
  3. ja trenutno imam 04, 08, 10, 12, 14 i 20...kazem trenutno jer cu ih sigurno još kupovat <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) tako će i kod mene biti, samo se ne mogu odlučiti koje sve nijanse uzeti :D

      Izbriši
  4. Od ovih tvojih samo nemam 10, sve druge imam (i jos par njih)... zaista su odlicni! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Od ovih tvojih samo nemam 10, sve druge imam (i jos par njih)... zaista su odlicni! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS