NEW IN ..

Pozdrav dragi moji čitaoci,
kako vrijeme nenormalno brzo prolazi tako je na redu došao još jedan new in.
Ovoga puta kao i prošloga neću puno daviti sa riječima nego ćemo uživati u slikama (inače više volim slike nego kilometarski tekst)

Kupovala sam kao i inače Dm, Muller, Avon, Offertisima i pokoja online kupnja :)

Za sve što vas zanima pitajte :)

U Konzumu je bilo 50% na Loreal pa sam se dobrano opskrbila, a mužek dobio svoj šampon 1+1 gratis :D





Na Mondu je bila super rasprodaja




Na Mojim Krpicama  sam uzela ruževe



Također je na Pink Pandi bila rasprodaja



Offertisima



Ikea






Avon






Kik



Drogerije



























Eto to se sve nakupilo kod mene u proteklom periodu, kako vam se sviđa?

Primjedbe

  1. Super stvarčice! Koja je ovo svijeća sa tri fitilja i otkud su trakice za kosu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svijeća je iz interšpara, pita od jabuka sa cimetom, super miriši, mislim da je oko 35 kn bila, trake su iz tally weijlia, marame new yorker

      Izbriši
    2. Super, hvala ti!

      Izbriši
  2. Ovdje je baš enormno puno lijepih stvari! Oduševljena sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Woooow, baš sam uživala u slikama! Nadam se da i ti uživaš u kupljenim proizvodima :) :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS