ESSENCE.. TEKUĆI RUŽEVI

Pozdrav dragi moji,
kao što većina znate, rodila sam- (sad će već i 2 mj),
postova se nakupilo gomilu, ali ja jednostavno ne stignem pisati. Nemam ni 15 minuta mira, inače mali mi ima grčeve, papa svaka 2 sata, ne spava duže od 15 min u komadu, pa tako nisam ni ja za ništa :)

Dosta toga je poslikano i skuplja prašinu u fotiću, jer ne stignem ni prebacit slike u komp.
Ali sve je to za izdržati kad vidim malu svoju sreću, koja već ima preko 6 kg hehehe, pa mi nije toliko krivo što sam zanemarila blog.

No dosta sam vas izgnjavila sa ovim uvodom, pa krećem na par redaka i o ruževima.

Ja sam kupila ove nijanse 

01 colour party
04 show off
06 make a statement


Ruževi dolaze u plastičnom pakiranju od 4 ml, rok od otvaranja je 18 mj.
Imaju spužvicu aplikator, koja jako lijepo nanosi boju i mekana je.

Sam miris ruževa je nekako čudan, niti miriši niti smrdi, ali se ne osjeti kad se stavi na usne.
Trajnost im je različita kod ovih koje sam uzela, dok 01 očajno stoji na mojim usnama tako i traje, svega pola sata možda, a 06 koji mi je i najdraži, drži i do 2 sata.

Sama postojanost im i nije neka, dok su boje lijepe, više bi rekla da su sjajila nego ruževi, ali to može biti do mojih usana.



Kao što ćete primjetiti boje su puno ljepše na ruci nego na usnama.

Sve u svemu nisu me oduševili, ali ovako za korištenje za svaki dan uz šetnju mogu proći.



Što vi mislite o ovim ruževima i da li ste ih probali, koja vam je najdraža nijansa??



01 colour party


04 show off


06 make  a statement


01,04,06


Primjedbe

  1. Odlična recenzija, u pravu si da izgledaju više kao sjajila za usne a ne ruževi. Ja ne volim sjajila, previše su svjetlucava za moj ukus i jako se ljepe tako da neću isprobati ovaj proizvod. Slike su predivne ;)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS