Haul





Pozdrav dragi moji, danas pišemo o još jednom new in-u, u kojem će biti pomješano sve, od kozmetike, hrane, robe, dekora.
Sve je kupljeno/stiglo u nekih mjesec, mjesec i pol.
Pa krenimo sa stvarčicama.


Ebay

Mislim da ne postoji nitko tko nije čuo za ebay ili nešto naručio s njega. Često visim na njemu i gledam razne stvari, iskreno prije sam mogla cijeli dan provesti na njemu i listati, listati u nedogled.
Tako sam uzela ove majice koje sam komad platila 2.22$, preko zime ih nosim kao potkošulju, a ljeti kao majicu, stavrno su jako kavlitetne, i deblje su. Neznam koji je bio seller, ne mogu ga naći više.



Ove su bile komad 2.50$ i laganog su materijala, nešto slično svili. Iako izgledaju kao da su prozirne, nisu.



Za laptop su mi trebale neke slušalice koje idu na glavu, a ne u uho, jer mi smeta ako nešto duže tako slušam, tako da je odluka pala na ove ljubičaste, koje se mogu preklopiti. Mislim da je cijena bila nekih 3$ i došle su jako brzo, za nekih 7 dana, što je brzina munje za Kineze :)



Volim nakit i kako imam hrpu naušnica, u zadnje vrijeme me privlače razne ogrlice. Ove su totalno simpa, lagane i od plastike, obojane u boje. Komad je bio 1.50$. Od različitih sellera su, šarena je putovala neka 3 mjeseca, već sam i bila zaboravila na nju i onda je stigla, a zlatna je došla za 15 dana.



Second hand shop

Prvi put sam ušla u njega, jer nije ni postojao u mom gradu, i mogu reći da ima stvarno super komada po jako jeftinim cijenama, petkom bude sve po 5 kn, što je za ne povjerovati :)
Nebi ni ušla unutra da me Šogy nije zgurala i onda sam izašla sa punim vrećama,ali o tome šta sam kupila po 5 kn, za neki drugi put.
Ova vesta je debela i nešto što sam jako dugo tražila, a cijena je uvijek varirala od 250 kn, što mi je bilo puno za nešto što mi nije toliko potrebno, onda sam našla ovu za 30 kn.



Ova slatka majica je bila 25 kn, a haljina je od H&M za 30 kn



Prsluk je S.Olivera za 40 kn



Haljina na tregere je bila isto 30 kn.



Lidl

Ovu trgovinu obožavam jer se svašta može naći unutra, od hrane , kozmetike, robe, cvijeća. Pratim kad dolazi nešto četvrtkom i ponedjeljkom, jer uvijek mi neka sitnica treba za kuću. Sad u ponedjeljak idem po neke zdjelice i mlince :)
Uzela sam ovaj crveni kalup, od silikona koji mi dobro dođe za pečenje kruha, bio je 30 kn, a ove 3 zdjelice, tj glinene posudice promjera 13 cm bile su isto 30 kn. Usporedila sam sa čokoladom.




Naravno ništa bez slatkoga, jer moj dragi je ovisan o kolačima i čokoladom, pa za njega uvijek kupujem čokolade, ja ih baš nešto ne volim, osim bijele i sa cijelim lješnjacima. Neznam da li ste probali ovaj desert od sira, ali je prefin, ako niste svakako probajte, cijena komada je 2.99 kn. Naravno ništa bez čaja, a ovaj za "spavanje" stvarno uspava :)



Još jedan ovisnik o svijećama :) ove sam kupila za advenski vijenac, iako još nisam složila sliku u glavi kakvog ču napraviti, ali glavno da su svijeće kupljene, paket je bio 14 kn.



Još malo svijeća, velike su bile komad 15 kn, male 10 kn, velike super mirišu, a male su bez mirisa.




IHerb

Na ovoj stranici volim kupovati kave, tople čokolade, kistove, šminku. Ovaj put su bili Nestle proizvodi, sa poštarinom me sve skupa došlo oko 12 $ i stiglo je za 10 radnih dana. Kavu od vanilije obožavam, miris je mmm, kakao radim za piti, a ove tople čokolade morate probati ako niste :)



Jysk

Ovakav kipić sam dugo tražila, ima postolje za dušicu ili neku drugu svijeću, na popustu sam ga platila 35 kn. Izgleda kao da je od kamena, ali dragi veli da je od pečene gline. Jako je težak.



Avon

Kako se bavim Avonom već nekih 11,12 godina, tako stalno nešto uzimam :)
Ovoga puta ovo se našlo u paketiću. Testeri Bold ruževa, dnevna i noćna krema, fiksator make up-a, šamponi, losion za tijelo, balzam poslije brijanja i roll-on.



Bipa, Dm, Muller

U Bipi je bilo 1+1 pa sam uzela gelove za tuširanje 18 kn, serum za ispod očiju 30 kn.
Dm- labella oba po 19 kn, Evelinov 8u1 obožavam 21 kn.
Muller ruževi 



Toliko od mene u ovome haul-u, nadam se da vam se post svidio, da li ste probali koje od ovih proizvoda, i da li kod vas ima second shop?

Primjedbe

  1. super ulov! ova siva pletena vesta je divna, i ja takvu tražim već 3 godine :/
    Burt's bees je snižen na 19 kn? inače je 39,90 u DM-u :O

    e i može pitanje, kako se naručuju testeri ruževa iz avona? i koliko dođu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da ovaj je bio snižen jer izlazi iz asortimana, ostali su i dalje 40 kn :) komad testera ti je 1,20 kn ili 1,50 zavisi od čega , a 5 komada je 6 kn, mislim 20 kom da je 17 kn (za to nisam točno sigurna)
      ako naručuješ preko neta onda ima rubrika testera, a listajući katalog ovako nema, to dobijem doma mi koji prodajemo avon, pa ako kupuješ od nekoga neka ti da taj list gdje su svi testeri parfemi, puderi, ruževi...

      Izbriši
  2. Super haul :) Morat ću konačno naručit te čokolade s iHerba, jako volim kupovat tamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, mislim da nećeš požaliti ako ih uzmeš :)))

      Izbriši
  3. Baš sam i ja uzela u lidlu one svijeće, savršen miris i osjeti se po cijelom stanu, oćarana sam. A što se tiče robe, bravo ženo ponosna na tebe- super si to izabrala. Budeš mi sve u živo pokazala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A hvala hvala, nemogu prestati snjofati svijece, bas neki dan otisla po jos jednu ovu od jabuke jer mirisi po cijeloj kuci. Samo ti dodi ;)

      Izbriši
  4. Vesta iz SHS je apsolutno savrsena, i ja vec duugo trazim takvu :/
    Ulov iz lidla je <3 Obozavam svijece, cajeve i cokolade :D

    Ovaj burt's bees je i kod mene novitet, a dijelimo i W'n'W Sugar plum fairy iako je on sretan clan moje obitelji od prosle zime :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje je nesto ne traziti I tada ces naci :))) ruz je savrsen I ne odvajam se od njega. A lidl ko lidl nemozes izaci praznih ruku iz njega ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS