Veseli prstići



Pozdrav drage moje, 

Danas vam donosim jedan zanimljivi post, a to su naravno nokti :)
Trenutno imam ove ljubičaste, i već sam zaboravila kako je ta boja lijepa. Inače  imam nekih stotinjak lakova za nokte, od najsvjetlije pink do najtamnije, i tako za svaku boju, ah te ovisnosti.


Volim nokte slikati kod ovoga svoga cvijeta, jer mi nekako izgleda efektno, mislim da ču preko zime morati tražiti neko novo mjesto, ili ćemo se sa snijegom slikati :)
Ovdje se radi o laku Essence colour & go 132 break through.



Ovdje sam stavljala cirkone i naljepnice, zaboravila sam da to imam, nisam pretjerani fan takvih ukrasa, jer uvijek zapnem za cirkon i on otpadne i onda ostane rupa na noktu, pa moram sve ispočetka.
Ovo je Golden Rose color expert 56.



Ovdje sam radila mozaik, i za čudo uspjelo mi je od prve, postala sam ovisna o tome, ali nemogu nikako napraviti dva nokta sa istim uzorkom :) ali ovako za jedan super dođe.
Ovo je Moment rosa pastel.



Inače ne volim bijelu boju, tako da sam ovaj lak imala svega 2 dana na noktima, jer duže nisam mogla gledati u njega. Poslije sam ukrasila sa crvenim cvijetovima.
Ovo je Moment 01.


Ovo mi je od dražih kombinacija, ta reljefna tj. tapkanje spužvicom sa raznim bojama.



Ovaj lak sam nosila 2 mjeseca i uvijek sam mu se vračala, prekrasna pink nijansa, dosta je postojan. Njega volim nositi samo tako u dva sloja :)
Ovo je O.p.i Sorry im fizzy today.



Ovo  je bilo isprobavanje svega i svačega, od šljokičastog laka, toppera, do tapkanja spužvicom.


Zar ovo nije najpredivnija boja koju ste vidjeli? Neznam šta da vam kažem na ovo, osim da je nemogu prestati gledati, pogotovo na ovu dužinu nokta.
Ovo je Golden Rose rich color 46.


Obična crvena boja, sa bijelim točkicama, što napravi trenutak inspiracije :)
Ovo je Bourjois 1863 g, to su oni mini lakovi, šta su išli po godinama :) Preko njega je moment bijeli.

Nadam se da vam se svidio ovaj mali post, i da ste dobili neke ideje, ako ste razmišljali šta učiniti sa vašim noktima :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS