SERUM ZA PODRUČJE ISPOD OČIJU


Yves Rocher serum vegetal3


Hello moji dragi ljudi


Kako imam jako suho područje ispod očiju i tamne dijelove podočnjaka, u stalnoj sam potrazi za dobrom okoločnoj kremi.Moj izbor ovaj put je pao na serum vegetale3.
Kremica dolazi u tubici od 15 ml i mora se potrošiti unutar 6 mjeseci. U sebi sadrži Oligosaharidi jabuke.
Precizno tretira područje oko očiju, smanjuje i zaglađuje bore i otečenost vrečica ispod očiju. Pomoću biserne strukture osvjetljava područje oko očiju.


Kremu koristim ujutro, i odmah čim je stavim nestane zatezanje i koža oko očiju kao da dobije neki volumen, krema je definitivno postala moj favorit,  jer do sada nisam osjetila takav učinak niti sa jednom kremom koju sam probala.
Miris je svjež, krema se odmah upije, ali za sobom ostavlja hidrataciju i ugodu na koži.



Da li ste vi probali ovu kremu i koja je vama najbolja za područje ispod očiju ?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS